محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور تا 5 شهریور

مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محدودیت‌های ترافیکی جدیدی را برای برخی محورهای مواصلاتی کشور به ویژه محورهای شمالی تا تاریخ 5 شهریور اعلام کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، تردد موتورسیکلت‌ها (به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران-سمنان-مشهد و بالعکس تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 5 شهریور ممنوع است. همچنین، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج-چالوس همچنان ممنوع بوده و احتمال اعمال محدودیت یک طرفه مقطعی در روزهای جمعه و شنبه در صورت افزایش حجم ترافیک وجود دارد.

برای محور چالوس، محدودیت‌های ترافیکی شدیدتری در نظر گرفته شده است. از ساعت 14 روز یکشنبه 4 شهریور، تردد تمامی وسایل نقلیه از ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت چالوس ممنوع خواهد بود و از ساعت 15، محور از ابتدای پل زنگوله به طور کامل مسدود می‌شود. همچنین، محور از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت 17 به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد ساکنان محلی در جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان آزاد است، اما از ساعت 11 روزهای اعمال محدودیت، تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند ممنوع خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع تریلر ممنوع بوده و احتمال اعمال محدودیت یک طرفه مقطعی از روز چهارشنبه 31 مرداد تا روز یکشنبه 4 شهریور وجود دارد. همچنین، تردد خودروهای کامیون و کامیونت در روزهای جمعه و یکشنبه از ساعت 6 تا 24 ممنوع خواهد بود.

محدودیت‌های مشابهی نیز برای محورهای قدیم قزوین-رشت و اردبیل-آستارا در نظر گرفته شده است.

با توجه به حجم بالای ترافیک در ایام تعطیلات، توصیه می‌شود رانندگان قبل از سفر برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و از آخرین اطلاعات ترافیکی مطلع شوند.

خدمات باربری نوین بار : اتوبار اندرزگو | اتوبار تجریش | اتوبار شریعتی | اتوبار میرداماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *