ارتقاء ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی با انجام بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از انجام بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی، نصب ۳۱۵۱ تابلو و اجرای سایر عملیات راهداری در سطح جاده‌های استان طی چهار ماه گذشته خبر داد.

اسدالله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، با اعلام این خبر، بر اهمیت خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در افزایش ایمنی جاده‌ها تاکید کرد. وی افزود: “تشخیص و تعیین مسیر در جاده‌ها از مهم‌ترین عواملی است که به کاربران جاده‌ای کمک می‌کند تا در تردد دچار مشکل نشوند و براین اساس، این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی خود، اقدامات گسترده‌ای را در زمینه خط‌کشی، نصب تابلو، اصلاح شیب شیروانی و سایر فعالیت‌های راهداری انجام داده است.”

جلال‌زاده در ادامه به جزئیات این اقدامات اشاره کرد و گفت: طی چهار ماه گذشته، بیش از ۶۰۶ کیلومتر از جاده‌های استان خط‌کشی شده، ۳۱۵۱ عدد انواع تابلو نصب شده و ۳۲۰ متر مربع تابلو تعمیر و نصب شده است. همچنین، ۷۰۰۰ متر گاردریل جانمایی شده و ۵۶ دماغه ایمن‌سازی شده است.

وی افزود: علاوه بر این، ۴۸ مورد تخلفات حریم راه‌ها شناسایی شده و برخورد قانونی با متخلفان صورت گرفته است. همچنین، ۸۷ مورد تابلو و دسترسی غیرمجاز در حریم راه‌ها جمع‌آوری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ایمنی جاده‌ها، این اداره کل اقدام به اصلاح شیب شیروانی در ۲۸ کیلومتر از محورهای استان کرده است.

خدمات باربری نوین بار : اتوبار خواجه عبدالله | اتوبار سید خندان | اتوبار جلفا | اتوبار دبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *