آمادگی مجتمع‌های بین‌راهی کرمان در نوروز؛ مسافران مشکلات را گزارش کنند

اداره کل راهداری استان کرمان با اعلام آمادگی ۵۰ مجتمع خدماتی بین‌راهی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه نقص یا تخلف، مراتب را گزارش کنند. این اداره همچنین اعلام کرده که ۲۵ مجتمع خدماتی بین‌راهی دیگر در حال احداث در این استان هستند.

با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود خدمات در مجتمع‌های بین‌راهی، گزارش‌ها حاکی از وجود مشکلات در بخش‌هایی مانند سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در برخی از این مجتمع‌ها است. به همین منظور، اداره کل راهداری استان کرمان اعلام کرده که کمیته نظارت بر مجتمع‌ها، نظارت‌های خود را در ایام نوروز تشدید خواهد کرد.

علی عبداللهی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، از جمله سرویس‌های بهداشتی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت و پارکینگ، از آماده‌سازی سه باب نمازخانه جدید در محورهای کرمان به بافت، راور و بم خبر داد.

وی همچنین از مسافران خواست تا علاوه بر استفاده از سامانه ۱۴۱ برای کسب اطلاعات راه ها، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خدمات‌رسانی مجتمع‌های بین‌راهی، مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند. این اقدام با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران و رفع مشکلات موجود در مجتمع‌های بین‌راهی استان کرمان صورت می‌گیرد.

اخبار حمل و نقل را در نوین بار بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *