جاده‌های زنجان در زیر بار اضافه تناژ معادن خم می‌شود!

معاون راهداری زنجان: معادن متخلف، عامل اصلی تخریب جاده‌ها

در جلسه‌ای مشترک بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و فرماندهی پلیس راه استان، معاون راهداری زنجان، غلامرضا کرمی، مشکل عمده تخریب جاده‌ها و ابنیه فنی را حمل اضافه تناژ توسط معادن عنوان کرد. وی با اشاره به اینکه این معادن عمدتاً بدون بارنامه اقدام به حمل بار می‌کنند، خواستار همکاری پلیس راه برای اعمال قانون به متخلفان شد.

کرمی تاکید کرد: حل مشکل اضافه تناژ حمل بار توسط معادن، گامی اساسی در جهت حفظ و نگهداری از جاده‌ها و ابنیه فنی استان خواهد بود.

مسافربرهای پلاک سفید، تهدیدی برای حمل و نقل عمومی

در این جلسه، حمید سلمانیان، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، به معضل فعالیت غیرقانونی خودروهای مسافربر پلاک سفید در جاده‌های استان اشاره کرد. وی این فعالیت را عامل از بین رفتن حمل و نقل عمومی دانست و خواستار برخورد قانونی با این متخلفان شد.

مشکلات دیگر حوزه حمل و نقل زنجان

سلمانیان همچنین به صدور صورت وضعیت‌های صوری در این حوزه اشاره کرد و خواستار پیگیری این موضوع از طریق پلیس راه شد.

تعطیلی کارگاه‌های جاده‌ای در روزهای تعطیل؛ چالشی برای راهداری

هادی نظری، معاون راهداری اداره کل، در این جلسه به تعطیلی کارگاه‌های جاده‌ای در روزهای تعطیل و آخر هفته اشاره کرد و از قائم مقام پلیس راه استان درخواست کرد که اجازه فعالیت به پیمانکاران در محورهای اصلی، خصوصاً آزادراه‌ها، در این روزها داده شود.

افزایش جرایم رانندگی و ضرورت نصب تابلوهای علائم

سرهنگ میناخانی، قائم مقام فرماندهی پلیس راه استان، در این جلسه با اشاره به ابلاغ افزایش جرایم رانندگی از ابتدای تیرماه، بر ضرورت نصب تابلوهای علائم سرعت و سبقت غیرمجاز، به ویژه در محورهای زنجان-بیجار و زنجان-ارمغان‌خانه، تاکید کرد.

وی همچنین از ثبت روزانه 1500 تا 2000 تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های استان از طریق دوربین‌های جاده‌ای خبر داد و خواستار افزایش دوربین‌های هوشمند جاده‌ای از طریق بودجه‌های استانی شد.

کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در تابستان

میناخانی در پایان بر ضرورت کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر، به ویژه مسافر، با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی تاکید کرد.

با احترام ، نوین بار

خدمات نوین بار : اتوبار ظفر ؛ اتوبار سهروردی ؛ اتوبار سیدخندان ؛ اتوبار دبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *