اعزام فوری خودروبر و امداد خودرو و تعمیر در محل به صورت شبانه روزی!

امداد خودرو ایران

چرا ما را انتخاب کنید؟

امداد ایران بهترین و مجرب ترین امداد خودرو است که شما عزیزان در هر کجا که به مشکل خوردید میتوانید با ما تماس بگیرید.

یدک کش های امداد ایران در سراسر ایران به صورت شبانه روزی حضور دارند و هدف ما ارائه خدمات امدادی سریع, با ضمانت و با قیمت مناسب می باشد.

انواع یدک کش های امداد ایران شامل یدک کش نیسان, جرثقیل, کفی خودرو بر، کفی خودرو سوارو نیسان چرخگیر است. اتومبیل با رعایت نکات استاندارد حمل, به تعمیرگاه منتقل می شود.

خدمات امداد خودرو قزوین

وقتی به یک امداد خودرویی خوب نیاز داریم تا وقتی خودرو ما دچار مشکل فنی شده است مارا تا مقصد حمل کند. در این زمان است که ما نیاز داریم به یک امداد خودرویی خوب که خدمات سریع و حرفه‌ای را برای ما انجام دهد. مانند تصادفات رانندگی، بروز نقص فنی برای خودرو، حمل خودروی صفر ما به مراکز شماره‌گذاری، جابجایی خودروی لوکس، آپاراتی و پنچر گیری در محل، سوخت رسانی، تعویض فیلتر روغن و هوا در محل، تعویض شمع و وایر، تعویض لنت ترمز، تعویض تسمه دینام، تعویض تسمه تایم خودرو در محل،یدک کش نیسان ۲۴ ساعت شبانه روز و … . در این مواقع خودروبرها بهترین گزینه هستند و در سریع ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت این کار را انجام می‌دهند.

وقتی خودرو ما دچار مشکل فنی میشود رسیدن نیروی حرفه‌ای امدادی خیلی مهم است که سرموقع سرصحنه باشد. چراکه آمدن نیروی متخصص سرعت کار را زیاد میکند و زمان زیادی از دست نمی‌رود. امداد رسانی سریع، مناسب و با کیفیت مهمترین شعار امداد خودرو قزوین می باشد که در تمام سال‌های فعالیت خود همواره مد نظر داشته است، یعنی به محض تماس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و خدمات شایسته و مفیدی را با هزینه‌ای استاندارد ارائه می‌دهد. امداد خودرو قزوین در هر از ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به رانندگان در تمام نقاط شهرستان قزوین می‌باشد.

مناطق امدادی تحت پوشش امداد ایران

خودروبر تهران-کرج-قزوین-هشتگرد-اتوبان کرج _قزوین-اتوبان الغدیر- آبیک-طالقان-کردان-زیباشهر-محمدیه- زیاران-تاکستان-بوئین زهرا-اشتهارد-ملارد- فردیس-گوهردشت-طالقان- عظیمیه-کمالشهر-نظرآباد-ساوجبلاغ- کلانشهر کرج…

امداد خودرو تهران 

خودروبر تهران با بیش از 18 سال سابقه درخشان در حوزه خودروبری به سراسر کشور و یا تعمیر در محل خدمت رسانی میکند. تیم ما که با نام امداد 747 فعالیت خود را از سال 1381 بصورت شبانه روزی آغاز کرده و اولویت اول این تیم رضایت کامل مشتری بوده که به لطف خدا به این مهم نیز دست پیدا کرده ایم.
همچین مهترین اولیت مشتری نیز در سر لوحه کار ما نیز از اول شروع فعالیت مان قرار گرفته و همواره تلاش نمودیم در این زمینه علاوه بر کادر بسیار مجرب و خوش اخلاق و توانا در زمینه رفع مشکلات خودرو در محل مورد نظر شما، از تجهیزات به روز و ایمن که سبب رضایت مندی شما مشتریان عزیز شود، استفاده کنیم.

نحوه ارائه خدمات خودروبری

همان طور که در بالا اشاه شد، اگر فردی که می خواهد خودروی شما رو جابجا نماید تجربه کافی نداشت  باشد می تواند به خودروی شما آسیب جدی برساند . ولی کادر مجرب خودروبر کرج با توجه به تجربه ای که در طول سال های گذشته به دست آورده خودروی شما را علاوه رعایت فاصله قانونی نسبت به خودرو های دیگر، با سرعت مطمئنه نیز حرکت میکند تا خودروی شما را به مقصد مورد نظر به سلامت برساند.جهت ارتباط با ما لطفا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید:

تلفن شماره 1  : 09371685905

تلفن شماره 2  : 09194656298

امداد خودرو کرج

خودروبر کرج با بیش از 18 سال سابقه درخشان در حوزه خودروبری به سراسر کشور و یا تعمیر در محل خدمت رسانی میکند. تیم ما که با نام امداد 747 فعالیت خود را از سال 1381 بصورت شبانه روزی آغاز کرده و اولویت اول این تیم رضایت کامل مشتری بوده که به لطف خدا به این مهم نیز دست پیدا کرده ایم.
همچین مهترین اولیت مشتری نیز در سر لوحه کار ما نیز از اول شروع فعالیت مان قرار گرفته و همواره تلاش نمودیم در این زمینه علاوه بر کادر بسیار مجرب و خوش اخلاق و توانا در زمینه رفع مشکلات خودرو در محل مورد نظر شما، از تجهیزات به روز و ایمن که سبب رضایت مندی شما مشتریان عزیز شود، استفاده کنیم.

استفاده از مرکز تعمیر معتبر

هر وقت که شما مشتریان گرامی به ما اعتماد نموده و از خودروبر کرج در راستای ارائه خدمات در خواست کمک می نمایید ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا در محل مورد نظر شما مشکلات خودرو و ایرادات قابل حل خودرو شما رو انجام دهیم ولی بعضی وقت ها خودروی شما دچار مشکلی میشود که باید به یک مرکز تعمیر منتقل شود. و اگر مرکز تعمیر مشخص مد نظر شما نباشد ما خودروی شما را به یکی از نزدیکترین و معترترین مرکز تعمیر خودرو منتقل میکنیم.

امداد خودرو طالقان |حمل خودرو طالقان | خودروبر طالقان|

امداد خودرو هشتگرد(ساوجبلاغ)|حمل خودرو هشتگرد|خودروبر هشتگرد

امداد خودرو اتوبان غدیر|خودروبر اتوبان غدیر

یدک کش نیسان ۲۴ ساعت شبانه روز!

امداد خودرو نظرآباد

*** * حمل خودرو * حمل خودروکرج * حمل خودرو قزوین * حمل خودروهشتگرد * حمل خودرو آبیک * حمل خودرو مهستان

*** *کفی خودرو *کفی خودروسوار *کفی خودروسوار کرج *کفی خودرو بر اتوبان کرج قزوین * کفی خودروبر قزوین *کفی خودرو بر کرج *یدک کش ابیک هشتگرد

شماره های تماس با خودروبر

09046800208 | 09194656298 | 09126819680

شماره های تماس با امدادخودرو

09025828598 | 09126819680 | 09194656298

………………………………………………………………………………………

ویژگی هایی که یک شرکت خودروبر  یا امداد خودرو یا حمل خودرو

• ایمنی و نگهداری مناسب از خودرو حین حمل خودرو

• سابقه شرکت خودروبر و نظرات مشتریان آن

• سرعت انتقال و حمل خودرو

• بروز بودن تجهیزات مورد استفاده توسط امداد خودرو

• فعالیت در تمام ساعات شبانه روز

• بیمه نامه و ضمانت نامه حمل خودرو

• هزینه استاندارد حمل خودرو

ایمنی و نگهداری مناسب از خودرو حین حمل خودرو

در حمل اتومبیل ها با خودروبر ها اولین گزینه ای که مهم است نگهداری ایمنی اتومبیل ها است. در واقع اتومبیل ها باید با خودروبرهای با کیفیت انتقال پیدا کنند تا ناگهان دچار آسیب و یا صدمه ای نشوند. زیرا که اگر خودروبر ها به درستی کار نکنند امکان دارد که موجب اتفاق های جبران ناپذیری شوند. بنابراین لازم هست که شرکت خودرو بری را انتخاب کنید کاملا از نظر موارد امنیتی و حفاظتی دارا اعتبار و سابقه باشد و بتوانید به آن اعتماد کنید.

فعالیت در تمام ساعات شبانه روز

امکان دارد که در هر زمانی اتومبیل شما دچار آسیب و یا صدمه شود. در این صورت باید قادر باشید که با امداد خودرو در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید و شرکت باید در اسرع وقت و به سرعت در صدد رفع این مشکل برآید. این خیلی مهم است که شما بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید بدون لحظه ای درنگ با یک خودروبر تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

چرا ما را انتخاب کنید:

امداد ایران بهترین و مجرب ترین امداد خودرو است که شما عزیزان در هر کجا که به مشکل خوردید میتوانید با ما تماس بگیرید.

یدک کش های امداد ایران در سراسر ایران به صورت شبانه روزی حضور دارند و هدف ما ارائه خدمات امدادی سریع, با ضمانت و با قیمت مناسب می باشد.

انواع یدک کش های امداد ایران شامل یدک کش نیسان, جرثقیل, کفی خودرو بر، کفی خودرو سوارو نیسان چرخگیر است. اتومبیل با رعایت نکات استاندارد حمل, به تعمیرگاه منتقل می شود.

تماس با کارشناسان ما به صورت شبانه روزی!

اعزام مکانیک خودرو در صورت تقاضای شما.

حمل کلیه خودوهای لوکس.

امداد ایران-کرج

امداد ایران با داشتن تیم مجرب و متخصص، به صورت شبانه روزی آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به رانندگان و صاحبان خودرو را دارد. امداد ایران دارای مجوز رسمی از اتحادیه  است و تمامی خدمات خود را با ضمانت و طبق قیمت مصوب اتحادیه انجام می دهد.

۰۹۱۲۶۸۱۹۶۸۰ | حمل انواع خودرو های خارجی و داخلی با خودروبر بدون اسیب به صورت شبانه روزی به تمام نقاط کشور
حمل خودروهای صفر کیلومتر به مراکز شماره گذاری
حمل خودروهای نیاز به تعمیر به عاملیت های مجاز تعمیرگاهی
خدمات به صورت شبانه روزی در سراسر استان البرز(کرج)

خدمات امدادی امداد خودروایران

امداد خودرو ایران با سابقه کاری طولانی مدت و با وجود نیروهای مجرب و کاربلد خود توانسته در زمینه های امداد خودرو، یدک کش سیار، امداد خودرو سیار و پنچر گیری و … آماده ارائه خدمات خود به نحو احسن و به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

نکات بسیار مهم و با اهمیت در مورد نگهداری و محافظت از موتورهای توربو دار

۱- هیچ موقع بلافاصله بعد از روشن نمودن موتور با سرعت بالا شرو‌ع به حرکت نکنید، صبر کنید و اجازه دهید تا روغن به اتصالات توربو شارژرها برسد و سپس حرکت کنید.

۲- به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی تا زمانی که موتور به دمای مطلوب نرسیده آن را زیر بار نبرید.

۳- روغن موتور هایی که چندین سال از تاریخ مصرف آن ها گذشته خاصیت روان کاری خود را از دست می دهند، پس هیچ گاه زمان تعویض روغن موتور خود را به تعویق نیندازید.

۴- روغن موتور های معتبر و توصیه شده توسط کمپانی سازنده موتور مورد استفاده قرار دهید. این روغن ها نه تنها ویسکوزیته مناسب دارند بلکه از نظر سایر استاندارد ها همانند APl نیز بهینه اند.

۵- در سرعت بالا توربو شارژرها از حداکثر توان خود بهره می برند. بنابر این بعد از طی مسافت های بسیار با سرعت زیاد به هیچ وجه بلافاصله بعد از توقف، موتور را خاموش نکنید.

۶- هیچ گاه قبل از خاموش نمودن موتور پدال گاز را فشار ندهید. چرا که این کار باعث افزایش سرعت توربین ها می شود در حالی که به دلیل خاموش شدن موتور خبری از گردش روغن تازه نخواهد بود و این کار در طولانی مدت به توربو آسیب می زند.

شماره های تماس با خودروبر:

09046800208 | 09194656298 | 09126819680

شماره های تماس با امدادخودرو:

09025828598 | 09126819680 | 09194656298

خدمات امداد خودرو ایران

سرعت در تعمیر، تعمیر در پیش چشمان مشتری، صرفه جویی در وقت، مشاوره رایگان برای انتخاب قطعه، مشاوره رایگان برای اعزام به تعمیرگاه، مشتری مداری، تعمیرات خودرو شما در تمامی ساعات شبانه روز، تعمیرات تخصصی در حوضه سیم کشی خودرو و . . . ؛ همه این ها خدمات حمل خودرو کرج در استان البرز می باشد.

  • جابجایی خودرو با یدک کش
  • تجهیزات تعویض لاستیک
  • حمل خودرو تا نزدیکترین تعمیرگاه
  • جابجایی خودروهای تصادفی به مراکز بیمه
  • تعویض روغن در محل
  • سرویس دوره‌ای خودرو
  • خدمات تعویض تسمه تایم
  • خودروبر مکانیزه
  • تعویض لنت ترمز
  • امکان ارسال مکانیک سیار

 

  • تعویض باتری خودرو در محل
  • تعویض فیلتر روغن و هوا
  • سوخت رسانی در جاده ها
  • تجهیزات امدادرسانی جاده ای
  • خدمات مربوط به برق و باطری

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  اجرای پروژه‌های نیوجرسی بتنی اتوبانی و جاد‌ه‌ای با قیمت مناسب در سراسر کشور

قیمت و خرید نیوجرسی بتنی در کرج، تهران، آبیک، قزوین، اصفهان، شیراز، یزد، اراک، تبریز، ارومیه، مشهد، اردبیل، سمنان، اهواز، بندر عباس، سنندج، کرمانشاه، گیلان، مازندران، کرمان، زنجان.

سخن آخر

شرکت سیمان بتن، تولید کننده بتن آماده و انواع قطعات بتنی پیش ساخته، 42 سال است، تولید محصول با کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

شماره تماس برای مشاوره، سفارش و خرید محصولات شرکت سیمان بتن: 09197602260

برای دیدن محصولات دیگر روی آن کلیک کنید: نیوجرسی بتنی، جدول بتنی، کفپوش بتنی، دیوار بتنی پیش ساخته، سکوی برق بتنی و پایه فوندانسیون، دال بتنی و سنگدال بتنی، نهر آماده، بلوک بتنی دیواری ته بسته.

 

 

این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای آن با سفارش دهنده رپورتاژ می باشد. نوین بار مسئولیتی در خصوص محتوا و خدمات معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *