بیشترین تردد در کدام محورهای استان اصفهان است ؟

بر اساس گزارش اخیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، در ماه شهریور، شاهد افزایش قابل توجه تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان بوده‌ایم. به طوری که متوسط تردد ساعتی به ۳۸۲ خودرو رسیده که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

با بررسی داده‌های سامانه‌های پلاک خوانی و تردد شماری برخط، مشخص شد که بیشترین تخلفات سرعت در محورهای نایین-اردستان و اصفهان-نجف آباد رخ داده است. این موضوع نشان می‌دهد که رانندگان در این محورها بیشتر از سایر نقاط استان به محدودیت سرعت بی‌توجه هستند.

همچنین، تحلیل داده‌ها حاکی از آن است که بیشترین تردد در محورهای ۵ شهرستان اصفهان، فلاورجان، شهرضا، تیران و کرون و شاهین شهر و میمه بوده است. در مقابل، بیشترین متوسط سرعت در محورهای ۵ شهرستان کاشان، نائین، فلاورجان، زرین شهر و گلپایگان ثبت شده است.

بررسی تردد ناوگان سنگین نشان می‌دهد که بیشترین درصد تردد این نوع وسایل نقلیه در محورهای رامشه ابرکوه، نائین سجزی، اصفهان مورچه خورت، مورچه خورت میمه و میمه دلیجان بوده است.

از نظر جغرافیایی، ۵۱ درصد از پلاک‌های مشاهده شده در استان اصفهان مربوط به تردد پلاک‌های بومی بوده است. همچنین، پلاک‌های استان‌های تهران، فارس، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و خوزستان بیشترین سهم تردد غیربومی را در استان اصفهان داشته‌اند.

در مجموع، نتایج این گزارش نشان می‌دهد که تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در ماه شهریور افزایش یافته است و تخلفات سرعت به ویژه در برخی محورها همچنان بالا است. لذا، ضرورت دارد تا اقدامات لازم برای کاهش تخلفات سرعت و بهبود ایمنی جاده‌ها در این استان صورت گیرد.

خدمات نوین بار : اتوبار قلهک | اتوبار نظام آباد | اتوبار مدائن | اتوبار میدان آرژانتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *