آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی: زمان توزیع کارت و مراحل ثبت‌نام

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی

در اطلاعیه‌ای جدید از سوی وزارت راه و شهرسازی، زمان توزیع کارت آزمون استخدامی برای جلسه بیست و نهمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا اعلام شد. در این مطلب، مراحل ثبت‌نام و مشخصات آزمون ارائه می‌شود.

جلسه بیست و نهمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا

آزمون بیست و نهمین دوره تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا در تاریخ ۱۴ مهر در شهر تهران برگزار خواهد شد. این آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می‌شود و در‌های ورود به جلسه آزمون نیز در همین ساعت بسته خواهد شد. متقاضیان می‌بایست پیش از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه دریافت کارت آزمون

کارت شرکت در آزمون از تاریخ ۱۲ مهر قابل مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org/ خواهد بود. برای شرکت در جلسه آزمون، متقاضیان باید با ورود به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور و وارد نمودن اطلاعات ثبت‌نامی خود (شماره پرونده، کد پیگیری ثبت‌نام و کد ملی) یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند. سپس باید طبق زمان و مکان مقرر، به حوزه امتحانی مرتبط مراجعه کرده و با داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار در آزمون شرکت نمایند.

موارد الزامی برای شرکت در آزمون

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن را به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب خواهد شد. همچنین، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار نیز الزامی است.

لیست وسایل ممنوعه

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی مانند پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب و هرگونه یادداشت به جلسه آزمون خودداری کنند.

با رعایت این مراحل و نکات، امیدواریم که متقاضیان بتوانند در آزمون با موفقیت شرکت کرده و به کار حرفه‌ای خود در حوزه حمل و نقل بین المللی کالا ادامه دهند.

 

با تشکر / نوین بار 

خدمات نوین بار : اتوبار ازگل ، اتوبار منظریه ، اتوبار دزاشیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *