آزادراه اصفهان-شیراز به سمت بوشهر امتداد می‌یابد

تکمیل خط ریلی شیراز-بوشهر در دستور کار

وزیر راه و شهرسازی در دیداری با استانداران فارس و بوشهر، بر آغاز عملیات اجرایی ادامه آزادراه اصفهان-شیراز به سمت بوشهر و همچنین تکمیل هرچه سریعتر خط ریلی شیراز-بوشهر تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، در این دیدار که روز دوشنبه 21 خرداد ماه انجام شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت خط ریلی شیراز-بوشهر (عسلویه) و ادامه آزادراه اصفهان-شیراز به سمت بوشهر، دستورات لازم را برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها صادر کرد.

تکمیل خط ریلی شیراز-بوشهر؛ اولویت مهم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت خط ریلی شیراز-بوشهر در جابه‌جایی کالا، به خصوص در منطقه بزرگ نفتی عسلویه، بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر این مسیر ریلی تاکید کرد.

بذرپاش این خط ریلی را یکی از خطوط اصلی محور شمال-جنوب دانست که نقش حیاتی در توسعه استان‌های فارس و بوشهر و همچنین تکمیل زنجیره کریدوری شمال-جنوب خواهد داشت.

ادامه آزادراه اصفهان-شیراز به بوشهر در دستور کار

در این جلسه همچنین موضوع ادامه آزادراه اصفهان-شیراز به سمت بوشهر که به دستور رییس جمهور فقید در دستور کار قرار گرفته بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آزادراه اصفهان-شیراز که سال گذشته به بهره‌برداری رسید، در حال حاضر تا انتهای استان فارس ادامه دارد. با دستور وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی ادامه این آزادراه به سمت بوشهر نیز به زودی آغاز خواهد شد.

تکمیل این آزادراه، ضمن اتصال استان‌های اصفهان، فارس و بوشهر به یکدیگر، نقش مهمی در توسعه حمل و نقل و ترانزیت در جنوب کشور ایفا خواهد کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد که عملیات اجرایی این دو پروژه راهبردی هرچه سریع‌تر آغاز شود.

با احترام ، نوین بار

خدمات نوین بار : اتوبار ظفر ؛ اتوبار سهروردی ؛ اتوبار سیدخندان ؛ اتوبار دبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *