بهسازی ترمینال داخلی فرودگاه شهدای زاهدان: مرحله‌ی مهمی در توسعه فرودگاه

توسعه و بهسازی سقف سالن عمومی ترمینال داخلی

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که پروژه بهسازی سقف سالن عمومی ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان با موفقیت به پایان رسیده است. این پروژه با هدف‌های اصلی از جمله جلوگیری از اتلاف انرژی، تامین روشنایی مناسب، زیباسازی و افزایش ضریب ایمنی و تهویه مطبوع انجام شده است.

محیطی مطلوب برای مسافران

به گزارش تین نیوز، مهدی خسروی بنجار، مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، توضیحاتی درباره این پروژه ارائه داد. او افزود که این پروژه به منظور بهبود محیط سالن عمومی ترمینال داخلی انجام شده و با استفاده از منابعی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام گرفته است.

نظارت کارشناسان مختلف فرودگاهی و هوانوردی

پروژه بهسازی سقف سالن عمومی ترمینال داخلی فرودگاه شهدای زاهدان توسط پیمانکاران بخش خصوصی با نظارت دقیق کارشناسان مختلف فرودگاهی و هوانوردی اجرا شده است. این تلاش‌ها به منظور ایجاد محیطی مطلوب برای مسافران و افزایش رضایت آن‌ها از تجربه سفر به این فرودگاه انجام شده است.

به طور کلی، اتمام موفق این پروژه بهسازی نشان از توجه به توسعه فرودگاه‌ها و بهبود خدمات ارائه شده به مسافران دارد و می‌تواند در توسعه و ارتقاء فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان نقش مهمی ایفا کند.

 

با احترام ، نوین بار 


 

استعلام کارت هوشمند راننده

استعلام کارت سلامت راننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *