اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان به حمل و نقل در تبریز

بالاترین افزایش بودجه امسال متعلق به شهر تبریز

شهردار تبریز با افتخار اعلام کرد که بالاترین افزایش بودجه امسال در میان شهرهای کشور به تبریز تعلق دارد. در سال جاری، تعداد زیادی پروژه عمرانی جدید در شهر تبریز آغاز شده است، و علاوه بر این، مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های حمل و نقلی، از جمله پروژه مترو، اختصاص یافته است.

پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در شهر تبریز

به گزارش منابع خبری، شهردار تبریز در جریان دیدار خود با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه آتش نشانی ولی امر خبر داد. این ایستگاه به عنوان بیست و پنجمین ایستگاه کلانشهر تبریز با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال احداث شده است. شهرداری تبریز با رویکرد راهبردی خود، در تلاش بی‌وقفه‌ای برای ارائه خدمات به شهروندان و افزایش رضایت آنها است.

وی افزود که در سال گذشته، شهرداری تبریز به انجام پروژه‌های زیست محیطی متعددی پرداخته است، و به همین دلیل در ۶ ماهه نخست امسال، شهر تبریز تا روزی هم هوای آلوده نداشته و آلودگی‌های هوایی به شدت کاهش یافته است. اقدامات گسترده در زمینه نوسازی ناوگان عمومی و اجرای پروژه‌های زیست محیطی از دیگر دستاوردهای این شهر در راستای بهبود محیط زیست و کاهش آلودگی محیطی است.

بودجه بزرگ برای توسعه در تبریز

شهردار تبریز تأکید کرد که بالاترین افزایش بودجه امسال در میان شهرهای کشور به شهر تبریز تعلق دارد. بودجه امسال شهرداری تبریز به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد، و از این مبلغ ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری اختصاص یافته است.

توسعه حمل و نقل در تبریز

هوشیار تأکید کرد که تاکید اصلی شهرداری تبریز در سال گذشته بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری بوده است. در سال جاری نیز، تعداد زیادی پروژه عمرانی جدید آغاز شده و مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های حمل و نقلی، از جمله پروژه مترو، اختصاص داده شده است.

تجهیزات جدید برای آتش‌نشانی

هوشیار اعلام کرد که در روز آتش نشانی، ۱۰ دستگاه خودروی سنگین ۱۹ تنی آتش نشانی، ۲۰ دستگاه خودروی سبک پیشرو و ۴ دستگاه خودروی نیمه سنگین آتش نشانی با ظرفیت ۵ تن به مناسبت این روز رونمایی خواهند شد. این تجهیزات جدید به ارتقاء خدمات آتش نشانی و افزایش ایمنی در شهر تبریز کمک خواهند کرد.

پروژه مسیرگشایی بزرگ در تبریز

بزرگترین پروژه مسیرگشایی تاریخ تبریز در حال تکمیل است و برای این پروژه بیش از یک هزار میلیارد تومان بودجه صرف شده است. این پروژه ارزشمند به بهبود ترافیک و ارتقاء زیرساخت‌های شهری در تبریز کمک می‌کند.

پیگیری مستمر مشکلات شهروندان

هوشیار اعلام کرد که از اواخر مهر ماه، دوره‌های مکرر قرار خدمت در مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار می‌شود و مشکلات شهروندان به صورت مستمر پیگیری می‌شود. این تدابیر اداری به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و افزایش رضایت آنها اختصاص دارد.

تجلیل از کادر آتش‌نشانی

در این دیدار، کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز به مناسبت روز آتش نشانی، لوح آتش‌نشان افتخاری را به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز اهدا کردند. این اقدام نمایانگر ارزشمندی‌های انسانی و ایمانی کادر آتش‌نشانی در حفاظت از امنیت شهروندان است.

ختم مقاله

با اخبار مثبتی که از تبریز به گوش می‌رسد، امیدواریم که پروژه‌های حمل و نقلی و عمرانی به بهبود کیفیت زندگی شهروندان در این شهر زیبا کمک کنند و محیط زیست را حفاظت کنند. این تلاش‌های شهرداری تبریز در جهت پیشرفت شهر و خدمت به مردم تحسین‌برانگیز است.

 

با احترام ، نوین بار

 


 

کارت هوشمند چیست ؟ 

استعلام کارت هوشمند راننده با کد ملی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *