بارش باران در جاده‌های 10 استان و انسداد برخی محورها

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مهرداد برقی، کارشناس این مرکز، در گفت‌وگو با وب‌سایت خبری تین نیوز، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و بدون مداخلات جوی است.

وی همچنین از بارش باران در برخی از محورهای این استان‌ها خبر داد و افزود: در حال حاضر محورهای اراک – بروجرد، هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، رباط پشت بادام – بیاضه، چخماق – کله منار، درگز – کلات و پونل – خلخال مسدود است.

برقی به رانندگان توصیه کرد که قبل از سفر به این استان‌ها، وضعیت جوی و ترافیکی را از طریق تلفن گویا 141 یا وب‌سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور استعلام کنند و در صورت ضرورت، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

همچنین لازم است رانندگان در هنگام رانندگی در شرایط بارندگی، احتیاط بیشتری کرده و فاصله ایمنی را با وسیله نقلیه جلویی خود حفظ کنند.

بارش باران در حالی در برخی از استان‌های کشور آغاز شده است که فصل گرما در حال شروع شدن است.

این امر می‌تواند به لغزندگی جاده‌ها و افزایش خطر تصادفات منجر شود.

لذا از رانندگان تقاضا می‌شود که در هنگام رانندگی در این شرایط، نهایت دقت را به خرج داده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

با احترام ، نوین بار

خدمات نوین بار : اتوبار کاشانک  ؛ اتوبار سوهانک ؛ اتوبار قیطریه ؛ اتوبار ظفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *