بارش باران در جاده‌های 9 استان کشور/ رانندگان احتیاط کنند

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صبح امروز با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمالی کشور، گفت: در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

این مرکز همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی امام و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر داد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

در حال حاضر محور اراک – بروجرد به عنوان محور مسدود شریانی و محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه به عنوان محورهای مسدود غیرشریانی اعلام شده‌اند.

همچنین محور پونل – خلخال دارای انسداد فصلی است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از رانندگان خواست با توجه به شرایط جوی و ترافیکی، احتیاط بیشتری در رانندگی کرده و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

با احترام ، نوین بار

خدمات نوین بار : قنات کوثر ؛ اتوبار مدائن ،اتوبار حکیمیه ، اتوبار تهران نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *