ترافیک سنگین در محورهای شمالی و آزادراه‌های کرج – قزوین و تهران – قم

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی، آزادراه کرج – قزوین و تهران – قم خبر داد. بر اساس این گزارش، ترافیک در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

تردد در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

همچنین محور چالوس و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محورها نیز شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج محدوده های مهرویلا و پل فردیس و آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی اول هستیم.

بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و فارس نیز گزارش شده است.

در حال حاضر محورهای مسدود شریانی شامل بزرگراه اراک – بروجرد و محورهای مسدود غیر شریانی شامل هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، رباط پشت بادام – بیاضه، چخماق – کله منار و محور درگز – کلات هستند.

همچنین محور پونل – خلخال دارای انسداد فصلی است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از رانندگان تقاضا می‌کند که قبل از سفر به این استان‌ها، وضعیت جوی و ترافیکی را از طریق تلفن گویا 141 یا وب‌سایت این مرکز استعلام کنند و در صورت ضرورت، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

همچنین لازم است رانندگان در هنگام رانندگی در شرایط بارندگی، احتیاط بیشتری کرده و فاصله ایمنی را با وسیله نقلیه جلویی خود حفظ کنند.

با احترام ، نوین بار

خدمات نوین بار : اتوبار کاشانک  ؛ اتوبار سوهانک ؛ اتوبار قیطریه ؛ اتوبار ظفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *