پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از ۶ مرداد آغاز می‌شود

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری از آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین در سه مرز شلمچه، باشماق و خسروی از ۶ مرداد خبر داد.

داریوش باقر جوان با بیان اینکه از ظرفیت کل ناوگان موجود برای جابه‌جایی زائران اربعین در بخش جاده‌ای استفاده خواهد شد، گفت: برای اربعین از دستگاه‌های مختلف درخواست کرده‌ایم که ناوگان مورد نیاز را وارد شبکه جاده‌ای کشور کنند که متاسفانه تاکنون در این بخش اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین از سه مرز شلمچه، چزابه و خسروی از شنبه آینده ۶ مرداد، اظهار کرد: برای مرز مهران هم با توجه به افزایش میزان تقاضا، برنامه‌ریزی برای پیش‌فروش در دستور کار است.

باقر جوان با بیان اینکه در صورت تکمیل ظرفیت مقصدی، زائران می‌توانند در لیست انتظار بلیت اتوبوس ثبت‌نام کنند، گفت: براساس اولویت و تعداد سرویس فوق‌العاده در آن مسیر، مجددا راه اندازی می‌شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری در ادامه خاطرنشان کرد: حدود ۱۴ هزار دستگاه ناوگان در سازمان راهداری وجود دارد که تنها ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه از آنها در وضعیت مطلوب قرار دارند و امکان پیمایش مسافت‌های بلند و متوسط را دارند.

وی با اشاره به ناکافی بودن این تعداد ناوگان برای جابه‌جایی زائران اربعین، گفت: باید حدود ۲ هزار دستگاه دیگر به این تعداد اضافه شود تا به ۹ هزار دستگاه برسد.

خدمات نوین بار : اتوبار نیاوران ؛ اتوبار بلوار ارتش ؛ اتوبار جمشیدیه ؛ اتوبار فرمانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *