افزایش ۷ درصدی تردد جاده‌ای در بوشهر

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محبوبه شهریاری، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، از افزایش ۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

بر اساس آمار ارائه شده، طی این مدت ۵۷ میلیون و ۸۰۳ هزار تردد خودرو در محورهای استان بوشهر ثبت شده است که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

شهریاری با اشاره به استفاده از سامانه‌های ترددشمار برخط برای ثبت اطلاعات تردد خودروها، از رشد ۴.۵ درصدی ورود و ۲.۳ درصدی خروج وسایل نقلیه به استان خبر داد. همچنین، متوسط سرعت در محورهای استان طی این مدت ۷۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات سرعت در محورهای خورموج کنگان، شبانکاره گناوه و برازجان چغادک به ثبت رسیده است، افزود: اوج تردد در راه‌های استان در هشتم فروردین ماه با ۷۱۳ هزار و ۳۹ دستگاه خودرو بوده است.

گفتنی است که استان بوشهر به منظور نظارت بر ترافیک و کنترل سرعت، از ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۵۳ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه ترددشمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت بهره‌مند است.

خدمات نوین بار : اتوبار افسریه ؛ اتوبار تهرانپارس ؛ اتوبار پیروزی ؛ اتوبار پرستار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *