خدمات گسترده پلیس به بیش از یک میلیون زائر اربعین در فرودگاه‌ها و راه‌آهن‌ها

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از ارائه خدمات گسترده به بیش از یک میلیون و صد هزار زائر اربعین حسینی توسط پلیس فرودگاه‌ها و راه آهن خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر با اعلام این خبر، به تشریح جزئیات خدمات ارائه شده پرداخت. وی اظهار داشت که پلیس فرودگاه‌ها در ۲۶ ایستگاه پروازی در ۲۵ استان کشور، با بکارگیری بیش از ۲۱۰۰ نفر از کارکنان خود، به حدود ۵۰۰ هزار زائر خدمت‌رسانی کرده است. همچنین، پلیس راه آهن نیز در ۷۵ ایستگاه سراسر کشور، با بکارگیری بیش از ۱۶۰۰ نفر از کارکنان، به حدود ۶۰۰ هزار زائر دیگر خدمات ارائه داده است.

بنی‌اسدی‌فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص، از جمله چک و کنترل بار و مسافر، گشت‌های مختلف و برپایی موکب در ایستگاه‌ها، بر اهمیت حفظ امنیت و آرامش زائران در طول سفر تاکید کرد.

وی همچنین به زائران هشدار داد که از همراه داشتن پاوربانک در پروازها به دلیل ممنوعیت آن در فرودگاه‌های عراق خودداری کنند. همچنین، زائران را به تهیه بلیت از سایت‌های معتبر، مراقبت از مدارک و اموال شخصی و عدم پذیرش اشیاء و بار از افراد ناشناس توصیه کرد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان، بر اهمیت توجه زائران به قوانین و مقررات و توصیه‌های کارکنان پلیس در طول سفر تاکید کرد.

خدمات باربری نوین بار : اتوبار خواجه عبدالله | اتوبار سید خندان | اتوبار جلفا | اتوبار دبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *