محور کاشان به برزک برای تکمیل به 5000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: تکمیل ایمن‌سازی محور کاشان به برزک، ورکان و موته که یکی از محورهای حادثه‌خیز کشور است، به 5000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی آراسته اظهار داشت: این محور به طول 67 کیلومتر است که تاکنون با صرف 4000 میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه ساخت باند دوم این محور از سال 90 آغاز شده است، افزود: تاکنون 660 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، 379 هزار مترمکعب عملیات خاکریزی و 3200 مترمکعب بتن‌ریزی در این پروژه انجام شده است.

آراسته از ساخت دو دستگاه پل بزرگ در روستاهای سادیان و مرق با اعتبار بیش از 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در سال گذشته خبر داد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار، ساخت پل‌های بزرگ و 15 کیلومتر از این مسیر نیز امسال انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان همچنین از ایمن‌سازی و ساخت دهانه دوم پل راوند و اتصال آن به آزادراه تهران – اصفهان خبر داد و گفت: این پروژه با پیگیری فرمانداری کاشان و موافقت وزارت راه و شهرسازی با بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار مصوب، در حال تجهیز کارگاه برای شروع عملیات است.

با احترام ، نوین بار

خدمات نوین بار : قنات کوثر ؛ اتوبار مدائن ،اتوبار حکیمیه ، اتوبار تهران نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *