نرخ جدید عوارض آزاد راه تهران شمال اعلام شد

در دنیای پرتحول امروز، که تردد در مسیرهای ارتباطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آگاهی از آخرین تغییرات و نرخ‌های عوارضی آزادراه‌ها برای رانندگان و مسافران حائز اهمیت می‌باشد. به ویژه آزادراه تهران – شمال که به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرترددترین مسیرهای ارتباطی کشور شناخته می‌شود، همواره در کانون توجه قرار داشته است.

آخرین به‌روزرسانی‌ها در نرخ عوارضی آزادراه تهران – شمال

معاون وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای جدید، ضمن اشاره به اینکه نرخ عوارضی قطعه دوم آزادراه تهران – شمال هنوز نهایی نشده، تأکید کرد که پیشنهاداتی برای تعیین نرخ عوارض در این مسیر ارائه شده است. این در حالی است که رانندگان برای عبور از این قطعه، تا زمان نهایی شدن نرخ‌ها، ملزم به پرداخت عوارض قطعه اول می‌باشند.

هزینه‌های عبور از آزادراه و اهمیت آن برای مسافران

میزان عوارض در روزهای عادی ۳۰ هزار تومان و در روزهای پیک، به ۵۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. این تعرفه‌ها به منظور تسهیل در تردد و ارتقاء کیفیت سفر برای شهروندان و مسافران در نظر گرفته شده است.

پیشنهادات جدید و بررسی‌ها برای آزادراه منجیل – رودبار

علاوه بر آزادراه تهران – شمال، نرخ‌های پیشنهادی برای عوارض آزادراه منجیل – رودبار نیز در دست بررسی قرار دارد. این مسیر نیز که تازه به بهره‌برداری رسیده است، نقش مهمی در ارتباط بین مناطق مختلف کشور ایفا می‌کند.

 

 

با احترام ، نوین بار

 

خدمات نوین بار :  اتوبار دزاشیب ، اتوبار جمشیدیه ، اتوبار دارآباد ، اتوبار دربند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *