انسداد محورهای پونل خلخال و هشتگرد طالقان

در پی بارش‌های برف و باران و همچنین مه گرفتگی در بسیاری از محورهای ارتباطی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قزوین، همدان، زنجان، اصفهان، مازندران، تهران و البرز، شاهد انسداد و ترافیک در برخی از این محورها هستیم.

انسداد محورهای پونل خلخال و هشتگرد طالقان

به گزارش کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای پونل خلخال و هشتگرد طالقان به دلیل شرایط جوی نامساعد و ایمنی راه‌ها، مسدود اعلام شده‌اند. این شرایط جوی تاثیر قابل توجهی بر روی ترافیک سایر محورهای ارتباطی، به ویژه محورهای هراز و چالوس داشته که بارش پراکنده برف و باران گزارش شده است.

 

ترافیک نیمه سنگین در محور هراز

بر اساس آخرین گزارش‌ها، ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده آبعلی مشاهده شده است. همچنین، آزادراه پردیس تهران در محدوده جاجرود دارای ترافیک سنگین گزارش شده، نشان از حجم بالای تردد در این مسیرها دارد.

وضعیت روان تردد در برخی محورها

علیرغم ترافیک سنگین در برخی محورها، تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. این نشان‌دهنده اثربخشی تدابیر اتخاذ شده برای مدیریت ترافیک در شرایط جوی نامساعد است.

تمهیدات برای محورهای دارای انسداد فصلی

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها همچنین به محورهای دارای انسداد فصلی اشاره کرد که شامل سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه تویسرکان و وازک بلده می‌شود. این اطلاع‌رسانی به منظور افزایش آگاهی رانندگان و تسهیل در برنامه‌ریزی سفرها در شرایط جوی کنونی است.

شرایط جوی نامساعد و انسداد برخی از محورهای کلیدی، اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری آخرین اطلاعات ترافیکی را قبل از هر سفری برجسته می‌سازد. رانندگان باید نسبت به شرایط جوی حساس بوده و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند تا از سلامت خود و سایر شرکت‌کنندگان در ترافیک محافظت کنند.

 

با تشکر ، نوین بار 

 

خدمات نوین بار : اتوبار کامرانیه ، اتوبار اقدسیه ، اتوبار مینی سیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *