تلاش برای ایمن‌سازی یکی از ناایمن‌ترین جاده‌های خراسان رضوی

جاده بردسکن به خلیل‌آباد که به دلیل عرض کم و غیراستاندارد بودن، سالانه صدها نفر را به کام مرگ می‌فرستد، در حال ایمن‌سازی است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ماده ۲۳ مسیر خلیل‌آباد به بردسکن اخذ و اعتبار لازم هم گذاشته شده است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ستون‌های برق مسیر خلیل‌آباد به کندر جابجا شده و فقط تملک زمین‌های حاشیه جاده باقی مانده است.

وی همچنین از افزایش اعتبار مسیر خلیل‌آباد به کاشمر در بودجه سنواتی به ۵۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: قرار است تا پایان سال ۱۴۰۳ مسیر شادمهر تا بردسکن به اتمام برسد.

امام جمعه بردسکن نیز با انتقاد از عدم توجه مسئولان به وضعیت جاده‌های این شهرستان، خواستار اقدام ضربتی برای تعریض و یا دو بانده کردن مسیرهای مواصلاتی شد.

فرمانده پلیس راه بردسکن با اشاره به حجم بالای ترافیک در مسیر بردسکن به خلیل‌آباد، خواستار هرچه سریع‌تر عملیاتی شدن طرح باند دوم این جاده شد.

وی همچنین از ناایمن بودن بیش از ۸۰ درصد راه‌های این منطقه خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۴۰۰۰ خودرو سبک و سنگین از جاده بردسکن به سبزوار به عنوان یکی از حادثه خیزترین جاده‌های خراسان رضوی تردد دارند.

شاکری با بیان اینکه ۱۷ سال از آغاز اجرای طرح دوبانده کردن جاده شادمهر- کاشمر- خلیل آباد- بردسکن می‌گذرد، اما هنوز تکمیل نشده است، خواستار تسریع در رفع نقاط حادثه خیز، مشکلات زیرساختی و در نهایت دو بانده کردن این مسیر شد.

در طی روزهای اخیر، اخبار متعددی از مرگ هموطنانمان در اثر تصادفات جاده‌ای در محور بردسکن به خلیل‌آباد منتشر شده است. این موضوع ضرورت توجه بیشتر مسئولان به ایمن‌سازی و استانداردسازی جاده‌های این منطقه را نشان می‌دهد.

امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، شاهد ایمن شدن هرچه سریع‌تر جاده‌های خراسان رضوی و به خصوص جاده بردسکن به خلیل‌آباد باشیم.

 

 

با احترام ، نوین بار

خدمات نوین بار : اتوبار ظفر ؛ اتوبار سهروردی ؛ اتوبار سیدخندان ؛ اتوبار دبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *