رشد ۴۵ درصدی ترانزیت جاده‌ ای

رشد قابل توجه در بخش ترانزیت جاده‌ای، حمل بار و جابه‌جایی مسافران در ایران از ابتدای سال جاری به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نشان از پیشرفت‌های مهم در این حوزه دارد.

رشد ۴۵ درصدی ترانزیت جاده‌ای و بهبود کیفیت راه‌ها

بنابر اعلام داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با وجود محدودیت‌های اعتباری، استفاده از ۱۱ میلیون تن آسفالت برای بهبود کیفیت راه‌های کشور از ابتدای سال جاری، رشدی بیش از ۵۰ درصدی نسبت به سال‌های گذشته داشته است. این افزایش عملکرد، رشد ۴۵ درصدی در بخش ترانزیت جاده‌ای را به دنبال داشته است.

تلاش‌های جهادی برای افزایش ایمنی و روانی حمل و نقل

رشد بیش از ۱۱ درصدی در حمل بار و ۱۴ درصدی در جابه‌جایی مسافران از دیگر دستاوردهای قابل توجه این سازمان است. امانی تاکید کرد که این موفقیت‌ها حاصل زحمات شبانه‌روزی کارکنان این سازمان است که در هر شرایطی خدمت‌رسانی بی‌وقفه و صادقانه را اولویت قرار داده‌اند تا حمل و نقلی ایمن و روان برای مردم فراهم شود.

استفاده از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در بهبود خدمات

بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، استفاده از سامانه‌های نوین و ارائه خدمات مستمر در ایام تعطیلات نوروز، سفرهای تابستانی و جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات سازمان برای ارتقای سطح خدمات در این حوزه است.

آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم

امانی در پایان ابراز امیدواری کرد که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به این پیشرفت‌ها و تلاش‌ها، همواره توفیق ارائه خدمات مطلوب‌تر، صادقانه و بی‌منت به مردم را داشته باشد. این گزارش نشان‌دهنده تعهد و پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور است که بر اساس رویکرد جهادی و استفاده از فناوری‌های نوین صورت گرفته است.

 

با تشکر ، نوین بار 

 

خدمات نوین بار : اتوبار کامرانیه ، اتوبار اقدسیه ، اتوبار مینی سیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *