پرداخت عوارض آزادراه زنجان تبریز به صورت الکترونیکی

ورود به دوران جدید پرداخت عوارض آزادراهی

امروز، پرداخت عوارض آزادراه زنجان تبریز وارد دوران جدیدی شده است. از این به بعد، شما می‌توانید عوارض آزادراهی خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنید. این تغییر در روش پرداخت عوارض آزادراهی با همراهی سامانه سپندار به منظور تسهیل و افزایش کارایی در فرآیند پرداخت به اجرا درآمده است.

سامانه سپندار و الکترونیکی کردن پرداخت عوارض

شرکت سامانه پرداخت‌های نوین در آزادراه‌های کشور (سپندار) با اطلاعیه‌ای مهم اعلام کرد که از تاریخ 29 شهریورماه 1402، پرداخت عوارض آزادراهی در محور زنجان – تبریز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. این تغییر باعث تسهیل در پرداخت عوارض، کاهش زمان مصرفی در دروازه‌های عوارض و صرفه‌جویی در استهلاک سوخت خودروها می‌شود.

عوارض+آزادراه
عوارض+آزادراه

مزایای الکترونیکی شدن پرداخت عوارض

الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه‌های کشور دارای مزایای بسیاری است. این مزایا شامل:

  • کاهش زمان سفر: پرداخت الکترونیکی عوارض به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت از دروازه‌های عوارض عبور کنید و زمان سفر خود را به حداقل برسانید.
  • کاهش مصرف سوخت: با کاهش زمان صرف شده در دروازه‌های عوارض، مصرف سوخت خودروها نیز کاهش می‌یابد.
  • صرفه‌جویی در استهلاک خودرو: تاخیر در دروازه‌های عوارض و ترافیک ممکن است به خودروها آسیب برساند. با پرداخت الکترونیکی، این مشکل کاهش می‌یابد.
  • پرداخت آسان عوارض: روند پرداخت عوارض توسط سامانه سپندار بسیار آسان و سریع است.

آزادراه زنجان تبریز: معرفی

آزادراه زنجان تبریز که به نام آزادراه پیامبر اعظم (ص) نیز شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین و پرترددترین آزادراه‌های مواصلاتی کشور ایران است. این آزادراه اوایل سال ۱۳۹۰ در قالب اولین آزادراه کوهستانی کشور به بهره‌برداری رسید. اهمیت این آزادراه در ارتباطات میان مناطق مختلف کشور و همچنین امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، بسیار بالاست.

با الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه زنجان تبریز، امکانات و اقداماتی به منظور افزایش راحتی و ایمنی رانندگان و مسافران فراهم آمده است. این تغییر گامی مثبت در بهبود سیستم‌های مواصلاتی کشور محسوب می‌شود و نشان از پیشرفت در فرآیندهای مدیریتی و فناوری در کشور دارد.

با احترام ، نوین بار

 


 

کارت سلامت راننده

کارت هوشمند چیست 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *