اجرای شیارهای لرزاننده: راهی برای افزایش ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی

اجرای شیارهای لرزاننده جهت ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی

در جهت افزایش ایمنی جاده‌های استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اقدام به اجرای ۵۱ کیلومتر شیار لرزاننده کرده است. این تدابیر ایمنی جدید، جهت اطمینان از سفرهای امن تردد کاربران جاده‌ها در این استان انجام شده‌اند.

اجرای راهبردهای ایمنی

به گفته معاون راهداری این اداره کل، این اقدامات شامل اجرای شیارهای لرزاننده و خط کشی در نقاط حساس جاده‌ها است. رامبل استریپ‌های عرضی در تقاطع‌ها، پیچ‌های تند و محورهایی که تاریخچه واژگونی خودروها را دارند نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

ارتقاء ایمنی تردد

با اجرای رامبل استریپ‌های عرضی در محل تقاطع‌ها و شیارهای لرزاننده در محل‌های خطرناک جاده‌ها، به رانندگان هشدار داده می‌شود. این اقدامات از طریق ایجاد لرزش در خودروها و تولید صدا، رانندگان را هشدار می‌دهند و ایمنی تردد را افزایش می‌دهند.

نقش موثر در کاهش تصادفات

اجرای ۵۱ کیلومتر شیار لرزاننده در سال جاری نقش موثری در کاهش تصادفات در محورها و نقاط پرتصادف استان داشته است. این اقدامات تأسیسی به‌سوی ایمن‌تر کردن راه‌ها و حفظ امنیت تردد در جاده‌های خراسان جنوبی بوده و به بهبود وضعیت ایمنی در مسیرهای عمومی این منطقه کمک کرده‌اند.

در نتیجه، این راهبردها به عنوان یکی از تدابیر موثر در جهت کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی شناخته شده‌اند. این اقدامات نقش مهمی در سلامت و ایمنی مسافران و رانندگان در این استان ایفا می‌کنند و به سفرهای آرام و بی‌خطر در این منطقه کمک می‌کنند.

 

با احترام ، نوین بار 


 

خدمات نوین بار : اتوبار تجریش ، اتوبار نیاوران ، اتوبار قیطریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *