بهبود کیفیت جاده‌ها: اجرای ۱۲ کیلومتر آسفالت در محور شازند-ازنا

افزایش ایمنی و کیفیت در محور شازند-ازنا

تلاش‌های پیگیرانه برای بهبود بستر جاده‌ای

در جهت بهبود کیفیت و ایمنی در محور شازند-ازنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اعلام کرد که ۱۲ کیلومتر از این مسیر با آسفالت پوشیده شده است. این پروژه با هدف افزایش ایمنی تردد و بهبود بستر جاده‌ها از سال گذشته آغاز شده و تاکنون به اجرا درآمده است.

پروژه بزرگ اسفالت‌پوشی

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مجموع اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ۲۸۵ میلیارد ریال بوده است. از این مبلغ، ۶ کیلومتر از مسیر با ماسه آسفالت پوشیده شده و ۱۵ هزار مترمربع از جاده با لکه‌گیری مجهز شده است. همچنین ۲ هزار و ۸۰۰ متر روکش آسفالت نیز در حال اجراست.

کاهش نواقص و ایجاد بستری ایمن

تا پایان این پروژه، نواقص آسفالت جاده‌ها برطرف خواهد شد و کاربران جاده‌ای از یک بستر کیفی و ایمن برای تردد خود بهره‌مند خواهند شد. این اقدام به عنوان یکی از تلاش‌های مؤثر در راستای افزایش ایمنی جاده‌ها و رضایت مسافران و رانندگان شناخته شده است.

اهمیت ایمنی در راههای ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با تأکید بر اهمیت کیفیت مسیرهای جاده‌ای، به مسئولیت‌پذیری این اداره‌کل در جهت ایجاد بسترهای ایمن و کارآمد اشاره کرد. او افزود: تاکنون اقدامات فراوانی در این زمینه صورت گرفته و ادامه این تلاش‌ها منجر به افزایش ایمنی و کیفیت مسیرهای جاده‌ای در سراسر ایران خواهد شد.

با اجرای این پروژه آسفالت، مسافران و رانندگان از یک تجربه تردد ایمن و راحت بهره‌مند خواهند شد و این اقدام به بهبود عملکرد حمل و نقل عمومی و افزایش رضایت مردم از خدمات جاده‌ای کمک خواهد کرد.

 

با احترام ، نوین بار 


 

خدمات نوین بار : اتوبار تجریش ، اتوبار نیاوران ، اتوبار فرمانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *