شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران

در جدیدترین مورد از تنش‌های تجاری در استان اصفهان، اتحادیه دفاتر فروش آهن به شدت از اقدامات یک گروه درون انجمن کامیونداران این استان شکایت کرده است. این اتحادیه که نماینده فروشندگان عمده و خرده آهن آلات در اصفهان است، مدعی است که این گروه از کامیونداران مانع از انجام کسب‌ و کار آن‌ها شده‌اند.

ماهیت شکایت آهن‌فروشان

طبق نامه‌ای که به مدیریت بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان ارسال شده، شکایت‌های مکرری از سوی اعضای اتحادیه آهن‌فروشان مبنی بر تعرض به حقوق و فعالیت‌های تجاری‌شان توسط برخی افراد متعلق به انجمن کامیونداران ثبت شده است. این افراد خود را به اشتباه نماینده‌ی رسمی کامیونداران معرفی کرده و حتی حکم دادستانی داشتن را ادعا می‌کنند.

اقدامات انجمن کامیونداران

بر اساس گزارش‌ها، اعضای مذکور در انجمن کامیونداران اقدام به ممانعت از حمل و نقل و بارگیری آهن‌های متعلق به فروشندگان کرده‌اند و در مواردی نیز انبارها را پلمب کرده‌اند. این رفتارها موجب شده است تا فعالیت‌های روزمره‌ی کسب‌ و کارهای مرتبط با فروش آهن در استان دچار اختلال شود.

واکنش اتحادیه آهن‌فروشان و درخواست برای رسیدگی

اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان با ارسال این نامه به اتاق اصناف، خواستار رسیدگی فوری و جدی به این مسئله شده است. آنها معتقدند که اقدامات انجمن کامیونداران نه تنها بر خلاف قانون تسهیل مجوزهای تجاری است بلکه به صورت جدی حقوق آهن‌فروشان را نقض کرده و به اقتصاد محلی آسیب می‌رساند.

جمع‌بندی و اهمیت رسیدگی به تنش‌های تجاری

تنش‌هایی از این دست می‌توانند تأثیرات منفی وسیعی بر جامعه تجاری داشته باشند و موجب ناامنی اقتصادی شوند. رسیدگی به این گونه موارد نه تنها به حفظ حقوق فعالان اقتصادی کمک می‌کند بلکه در حفظ سلامت و پایداری بازار نیز مؤثر است. اتاق اصناف مرکز استان اصفهان برای حل این مشکل و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر باید به صورت جدی و فوری وارد عمل شود.

 

با احترام ، نوین بار

خدمات نوین بار : قنات کوثر ؛ اتوبار مدائن ،اتوبار حکیمیه ، اتوبار تهران نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *