ارتقاء نرخ جابه‌جایی کالا در کردستان: افزایش ۳۸ درصدی در حمل‌ونقل

رشد چشمگیر در حمل‌ونقل

تین نیوز – در نیمه اول سال جاری، حمل‌ونقل کالا در استان کردستان با رشد ۳۸ درصدی به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن ارتقاء یافت. این افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته، نشان از فعالیت بیشتر و کارایی بالا در حمل‌ونقل در این استان دارد.

جزئیات رشد

ادیب مارابی، رئیس اداره حمل‌ونقل کالا استان کردستان اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، ۲۷۵ هزار بارنامه برای جابه‌جایی کالا صادر شده است. این افزایش ۲۵ درصدی نشان از گسترش فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل و افزایش درخواست‌های مرتبط با حمل‌ونقل در استان است.

انواع کالاهای جابه‌جا شده

مارابی افزود: بیشترین حجم کالای جابه‌جا شده مربوط به محصولات معدنی و ساختمانی است که در مجموع ۶۰ درصد از کل جابه‌جایی کالا را تشکیل می‌دهد. این نشان از نقش اساسی حمل‌ونقل در صنعت ساختمانی و معدنی در این استان دارد.

گسترش شبکه حمل‌ونقل

مارابی خبر داد که در دوره اخیر، دو شرکت جدید حمل‌ونقل در شهرستان‌های سقز و دهگلان آغاز به کار کرده‌اند. این افزایش تعداد شرکت‌های حمل‌ونقل به ۷۰ مورد رسیده است که نشان از گسترش شبکه حمل‌ونقل در استان دارد.

حمل‌ونقل به مناطق مختلف

استان کردستان نقش مهمی در حمل‌ونقل کالاهای اساسی به سایر نقاط کشور دارد. مارابی افزود: در این دوره، ۲۸ هزار دستگاه حمل‌ونقل کالا به خوزستان و ۱۶ هزار دستگاه حمل‌ونقل کالا به بندر عباس اعزام شدند که نشان از فعالیت‌های حمل‌ونقل استان به دیگر نقاط کشور است.

کارت‌های هوشمند در حمل‌ونقل

در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل کالا در استان از کارت‌های هوشمند استفاده می‌کنند و در فعالیت‌های حمل‌ونقل مشغول به کار هستند. این کارت‌های هوشمند نشان از بهره‌وری بالاتر و مدیریت بهتر در حمل‌ونقل کالا در استان کردستان دارند.

 

با تشکر ، نوین بار

 

خدمات نوین بار : اتوبار پاسداران ، اتوبار اختیاریه ، اتوبار کامرانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *